İş Sürekliliği Yönetim Sistemi

Acil durum planlarımız sayesinde, beklenmedik anlarda işiniz kontrol altında

Beklenmedik olaylar ve kriz durumlarına karşı kurumların sürekli ve kesintisiz bir şekilde çalışmasını sağlıyoruz. Herhangi bir aksilik veya kesinti durumunda bile iş süreçlerinizin etkilenmemesi ve normal iş akışının devam etmesi için kritik iş süreçlerini tanımlıyor, risk analizlerini yaparak acil durum planları hazırlıyoruz. Bu sayede, kurumların marka imajının zedelenmesinin önüne geçiyor, müşteri memnuniyetini koruyarak, finansal kayıpları en aza indiriyoruz.

İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİMİ UYGULAMALARIMIZ

Kritik verilerin korunması için yedekleme, veri kurtarma ve veri bütünlüğü yöntemlerini kullanarak, felaket durumlarında kurumların iş sürekliliğini hızlıca geri kazanmalarına yardımcı oluyoruz.

Bilgi teknolojileri (BT) altyapısını hizmetlerin temel ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlayarak BT altyapısında kesinti olması durumunda bile organizasyonun temel iş süreçlerinin ve hizmetlerinin devam etmesini sağlıyoruz.

Potansiyel riskleri belirleyerek, değerlendiriyor ve bu riskleri azaltmak için proaktif stratejiler ve çözümler sunuyoruz.

BT iş sürekliliği planlarını düzenli olarak test ederek, kriz anlarında etkinliklerini ve hızlı tepki yeteneklerini doğruluyor ve iyileştiriyoruz.

part-img

İş Sürekliliği Ve Kriz Yönetimi'nin Faydaları Nelerdir?

  • "Olası riskleri önceden tanımlar ve bu risklerin olumsuz etkilerini azaltmak için stratejiler geliştirir.
  • İş süreçlerini kesintiye uğratmadan devam ettirir. Potansiyel gelir ve veri kayıplarının önüne geçerek kriz maliyetini en aza indirir.
  • Alınan tedbirlerle en doğru şekilde yönetilen krizler sayesinde; müşterinin, tedarikçinin ve diğer paydaşların gözündeki şirket güvenilirliğini güçlendirir.
  • İş prosedürlerinin ve süreçlerinin sürekli olarak gözden geçirilmesini ve optimize edilmesini sağlar. Kriz anında hızlı aksiyon alabilme kabiliyetini artırırken, normal iş operasyonlarında daki verimliliği artırır."