HYBEE
Yeni Nesil Ofis Yönetim Uygulaması
Hybee, çalışanlarınız verimli bir hibrit çalışma alanı sağlamanız için veri odaklı çözümler sunar. Bu uygulama sayesinde kullanıcılara masa ve toplantı odası rezervasyonlarını gerçekleştirip, ofise ulaşım şekilleri, yemekhane ve otopark kullanımı gibi verilerini sisteme girerek ofis günlerini planlar. Sistem bu verilerin analizini sağlayarak size zaman kazandırır, kaynaklarınızı optimize etmenizde ve çalışan deneyimini iyileştirmenizde yardımcı olur.


Ürün Özellikleri
Mobil uygulama üzerinden ofis günü rezervasyonu ve check-in
Masa, toplantı odası, otopark, yemekhane ve servis kullanım verilerinin takibi
Veri odaklı çözümler ve sürdürülebilir çalışma alanları
Esnek tercihler ile daha iyi bir çalışan deneyimi
Office 360 ve Google Workspace entegrasyonları ile hızlı kurulum
Kullanıcı dostu bir arayüz, dashboard ve raporlama hizmeti
Afet ve acil durum yönetimi
Neden Hybee’yi Tercih Etmelisiniz?
- Hibrit çalışma veya çoklu ofis lokasyonunu destekleyen fonksiyonlarıyla çalışan deneyimini iyileştirir.
- Çalışanlarınız uygulama üzerinden ulaşım şekilleri, otopark ve yemekhane kullanımı gibi tercihlerini belirtip, çalışma alanı seçimlerini yaparak ofis günlerini hızlı bir şekilde planlayabilir
- Ofis rezervasyonlarınızı mobil uygulama üzerinden yapacağınızı check-in ve check-out özellikleri ile doğrulayabilirsiniz.
- Ekipler ve çalışma grupları Outlook Calender, Office 360 ve Google Workspace entegrasyonu sayesinde odanın müsaitliği ve grubun kişi sayısına uygunluğu göz önünde bulundurularak sunulan kişiselleştirilmiş seçenekler arasından kendilerine en uygun olanı seçip rezervasyon yapabilirler.
- Raporlama ve dashboard ekranlarında kurumunuza özel farklı kullanıcı rolleri ve kural setleri belirleyerek özelleştirilmiş rapor ve grafiklere erişebilirsiniz.
- Ofis giderlerinizi optimize etmenizi amaçlayan Hybee, karbon ayak izini azaltarak sürdürülebilirliği destekler.


Afet ve Acil Durum Yönetimi
Hybee, yalnızca ofis verimliliğini değil, çalışan güvenliğini de önceliklendirir. Yangın, deprem gibi kriz anlarında anlık konum takibi ile kurumlara etkili tahliye planı desteği sunar.
- Afet anında iletişim: Çalışanların konumları ve güvenlik durumları sistem üzerinden anlık olarak izlenebilir. Yardım ihtiyaçları hızla belirlenir, destek planı buna göre şekillendirilir.
- Kurum içi farkındalık: Toplanma alanları ve acil durum prosedürleri sisteme tanımlanarak çalışanların farkındalığı artırılır, güvenlik kültürü desteklenir.
- Hayat kurtaran fonksiyonlar: Acil durum anında telefon feneri ve düdük sesi ile yönlendirme sağlanır. Ayrıca, kullanıcılar tek dokunuşla kurum çağrı merkezi ya da 112 Acil gibi önceden tanımlı numaralara ulaşabilir. Bu özellik sayesinde yardım çağrısı en hızlı şekilde gerçekleştirilir.
Hybee, acil durum yönetimi modülüyle sadece iş verimliliğini değil, çalışan yaşamını da koruma altına alır.
Çalışan güvenliğini riske atmayın. Kriz anlarını akıllı çözümlerle yönetin.
Ayrıntılar için tıklayın: Acil Durum Yönetimi & Çalışan Güvenliği