İş Zekası ve Raporlama

İş zekası çözümlerimizle stratejik karar verme süreçlerinize değer katıyoruz.

İşletmelerin geniş veri setlerini derinlemesine analiz ederek raporluyor ve şirketlerin stratejik karar alma süreçlerine destek oluyoruz. Uzun yıllara dayanan deneyimimiz ve uzman ekibimizle, veriyi değerli içgörülere dönüştürmenin yanı sıra veri güvenliği ve bütünlüğüne de özen gösteriyoruz. Bankacılık, perakende ve otomotiv gibi farklı sektörlerde sağladığımız katma değerle, müşterilerimizin sektördeki rekabet avantajını artırıyoruz.

İŞ ZEKASI VE RAPORLAMA HİZMETLERİMİZ

Müşterilerin farklı kaynaklardan gelen verilerini etkin bir şekilde entegre etmesine ve merkezi bir veri yönetim çerçevesi oluşturmasına yardımcı olarak veri bütünlüğünü sağlıyoruz.

Veri kalitesi izleme ve düzeltme süreçlerini otomatize ederek hız, doğruluk ve veri bütünlüğü sağlıyoruz. Otomatik veri düzeltme ve temizleme işlemleri ile insan hatalarını azaltıyor ve süreci optimize ediyoruz.

İş zekası araçları ile müşterilerin verilerini daha anlamlı bilgilere dönüştürüyor, işletmelerin veri analizi yaparak stratejik kararlar almasına yardımcı oluyoruz.

Yasal düzenlemelere uygun olarak müşteri verilerinin maksimum güvenlikle korunmasını sağlıyoruz.

BAŞARI HİKAYELERİMİZ

slide-image

VDF

Operasyonel Veri Mağazası (ODS), Veri Ambarı (DWH) ve Veri Madenciliği (DM) katmanlarından oluşan bir altyapı oluşturarak SAP BO ve Power BI ile detaylı raporlar oluşturduk. 

slide-image

Zubizu DWH BI

Zubizu DWH BI Projesi'ne bakım ve destek sağladık. Bu proje kapsamında, wallet verilerinin denetlemelere uygun bir izole veri ambarına aktarılması, tüm raporların QlikSense'e taşınması ve veri akışının sorunsuz ilerlemesini sağladık. Verilerin eksiksiz ve doğru bir şekilde aktarılmasını sağlamak için kaynak entegrasyonlarını takip ederek raporları güncelledik. 

slide-image

Müşteri 360

Hospitality & Retail Projesi kapsamında farklı işletmelerin kendi sistemlerinde bulunan müşteri kayıtlarını birleştirerek veri entegrasyonunu sağladık. Bu proje ile çeşitli işletmeler tarafından sunulan ürünlerin ve hizmetlerin daha etkili bir şekilde yönetilmesini, müşteri hizmetlerinin geliştirilmesini ve veri doğruluğunun artırılmasını hedefledik. 

)
;