Yerinde ve Uzaktan Kullanıcı Destek

İster yerinde ister uzaktan, teknik zorluklarda her zaman yanınızdayız.

Doğuş Teknoloji BT Hizmet Masası olarak hem uzaktan hem de yerinde son kullanıcılara teknik destek sunuyoruz. Bireysel teknik sorunlardan geniş kapsamlı IT çözümlerine kadar, kullanıcıların ihtiyaçlarını hızla ve verimli bir şekilde karşılıyor, böylece iş süreçlerinin kesintiye uğramadan sağlıklı bir şekilde devam etmesini sağlıyoruz.

YERİNDE ve UZAKTAN KULLANICI DESTEK HİZMETLERİMİZ

Bireysel teknik sorunların hızlıca teşhis edilip en doğru şekilde çözülmesi için çalışanların anlık olarak ulaşabileceği etkin bir çağrı takip ve olay yönetim sistemi hizmeti sunuyoruz. Bu şekilde, operasyonel sürekliliğiniz kesintiye uğratmadan sorunları hızla gideriyoruz.

IT altyapınızın dinamik ihtiyaçlarına hızla adapte olabilmesi için değişikliklerin düzenli olarak yönetilmesini ve yapılandırma/envanter havuzlarının etkin bir şekilde takip edilmesini sağlıyoruz.

Kullanıcılara teknik sorunlarını çözmeleri için araçlar ve kaynaklar sunan kullanıcı dostu portallarımız sayesinde, çalışanlarınızın bağımsız olarak da hızlı ve etkili çözümler üretebilmelerine olanak tanıyoruz.

Whatsapp Chat botları aracılığıyla temel kullanıcı sorunlarına anında yanıt verilerek çözüm üretilmesini sağlıyoruz. Bu sayede, kullanıcıların en yaygın sorunlara hızla çözüm bulmalarını sağlarken destek ekibimiz daha kompleks sorunlara odaklanabiliyor.

YERİNDE ve UZAKTAN KULLANICI DESTEK HİZMETLERİ NE İŞE YARAR?

  • Teknik sorunların anında teşhis edilip çözülmesini sağlar. Böylece, çalışanların işlerine kesintisiz devam etmelerine olanak tanır.
  • Uzaktan destek hizmetleri sayesinde, coğrafi sınırlamalar olmaksızın hızlı ve etkili bir teknik yardım sağlar. Çalışanların zaman ve mekandan bağımsız destek alabilmesine imkan tanır.
  • Yerinde destek hizmetleri, IT altyapısının düzenli olarak bakımını ve gerekli güncellemelerini gerçekleştirir. Sistemlerin sürekli olarak güncel kalmasını ve verimli çalışmasını sağlar.
  • Destek ekipleri, çalışanların yeni teknolojilere ve yazılımlara adaptasyonunu sağlamak için eğitimler verir. Potansiyel teknik sorunların önüne geçmek için çalışanlara gerekli bilgilendirmeleri yapar."
part-image
;