SEO Hizmeti Nedir, SEO Ajansı Ne İş Yapar?

SEO 3 Şubat 2023

SEO hizmeti almak isteyen kurumların sayısı her geçen gün artmaktadır. Kurumsal SEO ajansı ile çalışmak, dijitalleşme yolunda ilerleyen kurumlarda olmazsa olmaz bir stratejiye dönüşmüştür. Durum böyle olunca SEO ajansı ne iş yapar, web sitemize nasıl katkılar sağlar soruları önem kazanmaktadır.

SEO_Hizmetleri_Nelerdir_(4000_×_1280_px)

Faaliyetlerini dijital ortamda görünür kılmak isteyen tüm şirketlerin öncelikli hedefi, Google ve benzeri arama motorlarında üst sıralara çıkmaktır. Bu sayede potansiyel müşterilerin dikkatini çekmek kolaylaşırken siteye gelen kaliteli trafik de yükselişe geçecektir.



Günümüzde internet ortamında görünür olmak doğru SEO ajanslarından hizmet alınırsa daha kolay olabilir. Dilerseniz ajansların sunduğu hizmetin detaylarını inceleyip organik arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanın nasıl mümkün olduğuna bakalım. Keyifli okumalar!



SEO Hizmeti Nedir?


SEO kelimesinin açılımı “Search Engine Optimization” olarak karşımıza çıkar. Türkçeye “Arama Motoru Optimizasyonu” olarak çevrilen terim, belli kriterleri uygulayarak bir sitenin arama sonuçları için optimize edilmesi ve sayfanın internet üzerinde görünür hale getirilmesi anlamına gelir. “SEO nedir?” sorunuza detaylı yanıt almak için linkteki yazımızı da okumanızı tavsiye ederiz.



Google gibi arama motorlarında ön planda olmak, potansiyel müşterilerinizi çekmek için faydalı bir yoldur. Şirketlerin hedefledikleri anahtar kelimeler ile organik arama sonuçlarında görünür olması, daha kısa bir süre içerisinde daha fazla kullanıcıya ulaşmalarını sağlar.

SEO ajansları tarafından verilen hizmetin amacı, müşterilerin rakiplerine kıyasla arama sonuçlarında üst sıralara çıkmasıdır. Profesyonel SEO ajansı ile çalışıldığında kapsamlı bir hizmet alınır, web site baştan aşağıya arama motorlarının beklentilerine göre kontrol edilir, düzeltilmesi gereken yerler için öneriler sunulur ve gelişmeler sürekli takip edilir.

SEO Ajansı Ne İş Yapar?


Profesyonel SEO uzmanlarından oluşan kurumsal ajanslar, web site optimizasyonu amacı ile gelen müşteriler için çok yönlü bir hizmet sunmaktadır.



SEO hizmeti veren bir ajans başlıca olarak aşağıdaki adımları izlemektedir:



• Kurumsal SEO ajansı, öncelikle müşterinin mevcut web sitesinin durumunu inceler. Çeşitli SEO araçlarını kullanarak sayfaların ve içeriklerin detaylı bir analizini yapıp, eksik olan noktaları belirler.

• İlk olarak web sitenin SEO Audit olarak bilinen teknik denetimini yapar. Belirlenene eksikleri önceliklendirir ve çözümler sunar.

• Müşterinin yükselişe geçmesi gereken anahtar kelimeleri belirler. Detaylı bir anahtar kelime analizi yapıp kelimelerdeki ilerleyişi raporlar.

• Rakip sitelerin anahtar kelime analizi ile ve güçlü yanları tespit edilir.

• Müşterinin yükselişi için yapılan analizde sadece web site üzerindeki eksiklikleri belirlemez. Site mimarisinin iyileştirilmesinin yanı sıra dışarıdan gelen backlink sayısını ve kalitesini kontrol eder. Hem iç hem de dış SEO çalışmaları yapmayı sürdürür.

• Backlinkler web site optimizasyonu için kritik bir konudur. Kurumsal SEO ajansları, müşterilerine doğru ve doğal backlink edinmeleri konusunda destek olur.

• Sitede paylaşılan içerikleri kontrol eder. Arama motorlarının beklentilerine uygun ve müşterilerin faydalanabileceği, nitelikli içeriklerin paylaşılmasını sağlar.

• İçeriklerin hedef kitleye ulaştığından emin olur, bahsettiğimiz pazarlama amacı için sosyal medyayı aktif kullanır.

• Arama motorlarına gelen güncellemelerin ve internetteki son trendlerin sıkı bir takipçisidir. Müşteri web sitelerinin güncelliğini korumasına önem verir.

Neden SEO Hizmeti Alınmalı?


Dijital görünürlüğü artırmaya karar verildiğinde profesyonel bir yardım almak süreci kolaylaştıracaktır. Genelde kurumlar SEO ajanslarıyla sürekli fikir alışverişinde bulunmak ve onlardan önemli öngörüler almak ister. Bu sebeple İstanbul’da faaliyet gösteren bir kurum “İstanbul SEO ajansı” olarak aramasını yapar.



Konu internet olduğunda gelişmeler hızlı gerçekleşir. Web sitenin her zaman güncel kalması ve son trendlere uyum sağlaması için SEO uzmanları ile çalışmak faydalı olacaktır.



Yukarıda da bahsettiğimiz gibi arama motoru optimizasyonu uzun ve detaylı bir çalışma gerektirir. Eğer web sitenizin yükselişe geçmesini istiyorsanız en iyi SEO ajansı araştırmalarına başlamak ve işi uzmanlarına bırakmak kısa sürede sizi üst sıralara taşıyacaktır!



Web siteniz Google’da hiç görünmüyorsa veya sadece arka sayfalarda çıkıyorsa, potansiyel ziyaretçiler SEO tekniklerini daha doğru bir şekilde işleyen rakiplerin web sitelerine gidiyordur. Google’da zorlu sıralama oyununun bütün kurallarına uymalısınız veya bu işi Doğuş Teknoloji gibi profesyonel SEO hizmeti veren kurumlarla yapmalısınız.



SEO stratejinizi kurmak, rakiplerinizi araştırmak ve doğru SEO tekniklerini web sitenize uygulamak için yeteri kadar zamanınız yoksa, Doğuş Teknoloji olarak size yardım etmekten gurur duyarız. SEO hizmeti ile ilgili sorularınızı bize ulaştırmak ve bizimle iletişime geçmek için lütfen SEO iletişim sayfamızdaki formu doldurarak bize ulaşınız.



Popüler Yazılar

GPT-4-Chat GPT(304 x 140 px)
GPT-4 Nedir? GPT-4 Nasıl Kullanılır?

Günümüzde yapay zeka (AI), hayatımızın her alanında giderek daha fazla yer ediniyor. Bu alandaki gelişmelerden biri de büyük dil modelleri (LLM) olarak bilinen AI modellerinin gelişimidir.GPT-4'ün özelliklerini, yeteneklerini ve potansiyel kullanım alanlarını inceleyeceğiz.

Ar-Ge

27 Aralık 2023 | 4 dk okuma

büyük
Kurumsal Farkındalık Yönetiminde Teknoloji Kullanımı

Kurumsal dünyada başarılı bir farkındalık yönetimi, gün geçtikçe daha kritik hale gelir

Bilgi Güvenliği

18 Ekim 2023 | 4 dk okuma

Disaster_-recovery-services(304_×_140_px)
Kriz Anlarında İş Sürekliliği, Felaket Kurtarma (Disaster Recovery) En İyi Uygulamaları

Modern iş dünyasında olağanüstü durumlar, doğal afetler ve teknoloji başarısızlıkları gibi beklenmeyen durumlar her an ortaya çıkabilir. Bu tür olaylar, iş sürekliliğinin kesintiye uğramasına ve organizasyonların ciddi zarar görmesine neden olabilir. İşte bu noktada iş sürekliliği planlaması ve felaket kurtarma uygulamaları devreye girer.

İş Sürekliliği Yönetimi

22 Eylül 2023 | 3 dk okuma

(304_×_140_px)
Veri Tahminlemesi ile Kararlarınızı Verilere Dayandırın

Kararlarınızın geleceği şekillendirdiğini bilmek sizi endişelendiriyor olabilir. Ancak yalnızca sezgileriniz üzerinden hareket etmek zorunda olduğunuzu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. 21. yüzyılın dijital çağında veri tahminlemesi, karar alma süreçlerinde büyük bir dönüşüm sağlıyor. İşte veri tahminlemesinin karmaşık dünyası! Kararlarınızı verilere nasıl dayandırabilirsiniz? Gelin, birlikte inceleyelim.

Veri Çözümleri

24 Ağustos 2023 | 5 dk okuma

Compliance_and_Permission_Management_Privacy_and_Data_Protection_(378_×_240_px)
Veri Uyumluluğu ve İzin Yönetimi

Veri uyumluluğu ve izin yönetimi, kullanıcı gizliliği ve veri koruması açısından önemli bir ilişkiye sahiptir. Veri uyumluluğu, ilgili veri koruma mevzuatlarına ve standartlara uygun bir şekilde verilerin işlenmesini ve korunmasını sağlarken, izin yönetimi ise kullanıcıların verilerinin nasıl kullanılabileceğine dair kontrolleri içerir. Veri uyumluluğu, chatbotların gizlilik politikalarının, kullanıcıların verilerinin işlenmesi ve saklanmasıyla ilgili geçerli mevzuata uygun olarak hazırlanmasını gerektirir. Özellikle Avrupa Birliği'nde Genel Veri Koruma Tüzüğü (GDPR) gibi veri koruma düzenlemeleri, chatbotların kişisel verileri işleme süreçlerinde uyulması gereken çeşitli prensipler ve gereklilikler sunar. Bunlar arasında veri minimizasyonu, şeffaflık, veri erişimi ve kullanıcılara veri işleme süreçlerine rıza verme hakkı gibi konular yer alır.

Veri Uyumluluğu

21 Temmuz 2023 | 4 dk okuma

listing
CRM ve Pazarlama Otomasyonu Nedir?

CRM (Customer Relationship Management), müşteri ilişkilerini düzenleme ve yönetme anlamını taşır. İşletmelerin potansiyel müşteri kitlesi ile etkileşimlerini izlemek, yönetmek ve geliştirmek için kullandığı bir strateji ve teknoloji sistemidir. CRM, müşteri bilgilerini toplamak, depolamak, analiz etmek ve bu bilgilere dayalı olarak daha iyi müşteri deneyimi ve ilişkileri oluşturmak için kullanılır. CRM, müşterilerle ilgili bilgileri tek bir merkezi veri tabanında toplar ve bu bilgileri kullanarak müşteri etkileşimlerini takip eder. Bu veri tabanında müşteri iletişim bilgileri, satın alma geçmişi, destek talepleri, tercihleri ve diğer ilgili bilgiler yer alır. CRM, bu verilerin analizini yaparak müşterilerin ihtiyaçlarını, eğilimlerini ve davranışlarını anlamayı ve buna göre stratejiler geliştirmeyi sağlar.

CRM

23 Haziran 2023 | 4 dk okuma

Yapay_Zeka_Stratejileri_(620x473)
Yapay Zeka Destekli Stratejiler ile Üstün Müşteri Deneyimi

Günümüz iş dünyasında müşteri deneyimi sadece bir tercih değil, aynı zamanda işletmelerin başarısı için kritik bir unsurdur. İyi bir müşteri deneyimi; müşteri bağlılığını artırabilir, marka itibarını yükseltebilir ve rekabet avantajı sağlayabilir. Yapay zeka destekli stratejilerin yükselişi, işletmelerin müşteri deneyimini geliştirmek için kullanabilecekleri yeni araçlar sunar. Bu teknolojiler, müşterilerle daha kişiselleştirilmiş, duyarlı ve etkileşimli bir şekilde iletişim kurmaya ve işletmelere daha üstün bir müşteri deneyimi sunmaya yardımcı olabilir. Ancak yapay zeka destekli stratejilerin etkin bir şekilde kullanılabilmesi için doğru strateji ve uygulamaların belirlenmesi önemlidir.

Yapay Zeka

08 Haziran 2023 | 4 dk okuma

Yazılım_Servisi_Nedir_(620x473)
Yazılım Hizmeti Nedir?

Günümüzde işletmeler, verimliliklerini artırmak ve rekabet güçlerini korumak için teknolojiyi kullanmak zorundadır. Yazılım hizmetleri, işletmelerin iş süreçlerini optimize etmelerine ve daha verimli hale getirmelerine yardımcı olur. Türkiye’nin en büyük yazılım şirketleri de müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümler sunarak onların hedeflerini en iyi şekilde anlayarak, müşterileri için en uygun yazılımı geliştirir.

Yazılım Geliştirme

10 Mayıs 2023 | 5 dk okuma