detail-img

Müşteri Şikayet Yönetimi Politikamızı Yayınladık!

09 Aralık 2025

Doğuş Teknoloji olarak, müşteri memnuniyetini sürekli artırmayı hedefleyen yaklaşımımızı kurumsal bir çerçeveye taşıyarak Müşteri Şikayet Yönetimi Politikamızı yayımladık. ISO 10002 standartlarıyla uyumlu olarak hazırlanan bu politika; şikayetlerin erişilebilir, şeffaf ve adil bir süreçle ele alınmasını, çözüm adımlarının hızla yönetilmesini ve kurumsal düzeyde sürekli iyileştirmeyi güvence altına alıyor.


Müşteri geri bildirimlerini değerli bir gelişim alanı olarak görüyor; süreçlerimizi düzenli gözden geçirmeler, risk değerlendirmeleri ve çalışan farkındalık programlarıyla destekleyerek daha güçlü bir müşteri deneyimi sunmaya devam ediyoruz.


Müşteri odaklı çalışma kültürümüzü detaylandıran Doğuş Teknoloji MSYS Politikası'nı incelemek için TIKLAYIN!

Paylaş:

Diğer Haberler