Doğuş Teknoloji Müşteri Deneyimi Yönetiminde Sektöre Örnek Oluyor

27 Şubat 2024

detail-image

Doğuş Teknoloji Müşteri İlgi Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Besim Sadioğlu'nun Techinside'da katıldığı röportajda, müşteri deneyimi yönetimi yaklaşımını ve bu alandaki başarılarını paylaştı. Röportajda Doğuş Teknoloji'nin müşteriyi odağına alan yenilikçi yaklaşımı ve bu alandaki yatırımları ele alındı.


Besim Sadioğlu, röportajda şunları söyledi: "Doğuş Teknoloji olarak en önemli hedefimiz müşterileri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak. Tüm süreçlerimizde müşteriyi merkeze koyan yaklaşımla her geçen gün memnuniyeti artırmayı hedefliyoruz."


Doğuş Teknoloji'nin müşteri deneyimi yönetimi konusundaki başarısı, sektör için örnek teşkil ediyor. Bu alandaki yatırımlarımıza ve yeniliklerimize devam ederek, müşterilerimize en iyi deneyimi sunmayı amaçlıyoruz!


Röportajın tamamını okumak için linke tıklayın!


Paylaş:

Diğer Haberler