blog
Veri-Odaklı Pazarlama: AI ile Segmentasyon ve Tahmine Dayalı Kampanya Yönetimi
Bu yazımızda, veri-odaklı pazarlama yaklaşımının iş sonuçlarını nasıl güçlendirdiğini ve yapay zekâ destekli segmentasyon ile tahmine dayalı kampanya yönetiminin pazarlama ekiplerine sağladığı dönüşüm etkisini ele aldık. AI ile müşteri davranışlarını analiz etmenin, mikro segment oluşturmanın, kişiselleştirilmiş kampanyalar kurgulamanın ve gelecekteki talebi öngörerek bütçe dağılımını optimize etmenin markalara nasıl hız ve rekabet avantajı kazandırdığını aktardık. Ayrıca Doğuş Teknoloji'nin Pazarlama Asistanı ve E-Ticaret Asistanı ile uçtan uca segmentasyon, otomasyon, analiz ve performans optimizasyonunun nasıl sağlanabileceğini paylaştık.
26 Kasım 2025 | 5 dk
Görsel ve Video Üretiminde Yapay Zekâ (AI) Kullanımı
Bu yazımızda, dijital dünyada içerik üretiminin önemini ve geleneksel yöntemlerin sınırlılıklarını ele aldık. Yapay zekâ destekli araçların, özellikle Doğuş Teknoloji’nin geliştirdiği GenVideo platformunun, metin tabanlı içerikleri dakikalar içinde profesyonel avatar videolarına dönüştürerek markalara hız, kalite, çok dillilik ve tutarlı bir deneyim sağladığını inceledik. Ayrıca AI ile görsel ve video üretiminin avantajlarını, pazarlama ve sosyal medya içeriklerinde kullanım alanlarını, eğitim ve kurumsal içeriklerdeki uygulamalarını ve global ölçekte içerik üretimindeki katkılarını özetledik.
17 Kasım 2025 | 4 dk
Verinin Gücüyle Kampanya Yönetiminde Yeni Bir Çağ Başlatmak
Veri odaklı pazarlama, kampanya yönetiminde daha akıllı, hızlı ve kişiselleştirilmiş stratejiler geliştirmenin önünü açıyor. Bu blog yazımızda; veri analitiği, yapay zekâ ve tahmine dayalı analitik teknolojilerle pazarlama süreçlerinin nasıl dönüştüğünü inceleyebilir, Doğuş Teknoloji’nin sunduğu veri çözümleriyle kampanya performansınızı nasıl artırabileceğinizi keşfedebilirsiniz.
8 Mayıs 2025 | 5 dk
Growth Hacking Nedir?
Growth Hacking, özellikle girişimler ve startup'lar arasında popüler olan, hızlı büyüme ve pazar payı kazanımını hedefleyen yaratıcı pazarlama stratejileri bütünüdür. Temelinde, minimum maliyetle maksimum etkiyi sağlama amacı yatar. Bu yaklaşım; analitik düşünme, ürün pazarlaması ve kullanıcı deneyimine odaklanarak hızlı denemeler ve adaptasyonlar ile karakterizedir.
26 Nisan 2024 | 3 dk
CRM ve Pazarlama Otomasyonu Nedir?
CRM (Customer Relationship Management), müşteri ilişkilerini düzenleme ve yönetme anlamını taşır. İşletmelerin potansiyel müşteri kitlesi ile etkileşimlerini izlemek, yönetmek ve geliştirmek için kullandığı bir strateji ve teknoloji sistemidir. CRM, müşteri bilgilerini toplamak, depolamak, analiz etmek ve bu bilgilere dayalı olarak daha iyi müşteri deneyimi ve ilişkileri oluşturmak için kullanılır. CRM, müşterilerle ilgili bilgileri tek bir merkezi veri tabanında toplar ve bu bilgileri kullanarak müşteri etkileşimlerini takip eder. Bu veri tabanında müşteri iletişim bilgileri, satın alma geçmişi, destek talepleri, tercihleri ve diğer ilgili bilgiler yer alır. CRM, bu verilerin analizini yaparak müşterilerin ihtiyaçlarını, eğilimlerini ve davranışlarını anlamayı ve buna göre stratejiler geliştirmeyi sağlar.
23 Haziran 2023 | 4 dk
SEO Hizmeti Nedir, SEO Ajansı Ne İş Yapar?
SEO hizmeti almak isteyen kurumların sayısı her geçen gün artmaktadır. Kurumsal SEO ajansı ile çalışmak, dijitalleşme yolunda ilerleyen kurumlarda olmazsa olmaz bir stratejiye dönüşmüştür. Durum böyle olunca SEO ajansı ne iş yapar, web sitemize nasıl katkılar sağlar soruları önem kazanmaktadır.
3 Şubat 2023 | 5 dk
SEO Nedir? Kurumsal SEO Uzmanı Ne Yapar?
SEO, web sitenizi Google gibi arama motorlarında ilk sıralara çıkararak sitenize daha çok ziyaretçi çekmenizi sağlayabilir. Arama motoru optimizasyonu anlamına gelen SEO, bir siteyi veya sayfayı optimize ederek site trafiğini ve görünürlüğünü artırır. Arama motorlarındaki görünürlük oranı, o markanın iş ve müşteri çekme gücüyle doğrudan bağlantılıdır. Yani Google gibi arama motorlarında belirli bir ürün veya hizmet için arama yapan kişi, karşısına doğrudan çıkan ve aradığı konuyla ilgili uygun gördüğü siteyi ziyaret edecektir.
14 Eylül 2022 | 4 dk